3 Ocak 2015 Cumartesi

YERLİ MALI HAFTASI ETKİNLİĞİMİZ VE HACİVAT KARAGÖZ HİKAYESİ

YERLİ MALI HAFTASI

Merhabalar,

Ben size nasıl okulda yerli malı yaptığımızı anlatacağım. Okulda yemek olarak yerli yiyecekler. Örnek: Kuruyemiş, meyve, evde hazırlanmış yiyecekler. Hep beraber oyun oynadık. Veliler de vardı. En son olarak öğretmenimiz bize Hacivat ve Karagöz'ün hayatını anlatan filmi izletti. En çok üzüldüğüm yer Hacivat'ın idam edilmesi.Aşık olduğu kişinin de idama yetişememesi. Diğer tarafları çok komikti. Hacivat ve Karagöz'ün idam etmeye karar veren kişi hatasını anlayıp kuklalarını yapmış. 


Bu resim sınıfımızın yerli malı haftası etkinliğinden.



Bu resimde Karagöz ve Hacivat'ın anısına

5 yorum:

  1. Yerli malını kaç yaşına geldim ben de çok severim. Anladığım kadarıyla seninki de çok güzel geçmiş. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Fatma teyzeciğim. İlk mesaj yazan siz oldunuz. Çok mutlu oldum. Hoşçakalın

    YanıtlaSil
  3. Yerli mali, yurdun mali, her Turk bunu kullanmali... diye baslardi bizim yerli mali haftasi kutlamarimizda. Cok eglenceli gecmis sizin kutlamada:)) Hacivat'a bende uzuldum sen anlatinca. Ama yinede unutulmamis bak buda sevindirici tabii:)) Butun etkinliklerinizi burada okumak isterim sekercigim. Kocaman opuldun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Mevlüde teyzeciğim. Bende elimden geldiğince etkinliklerimi paylaşmak istiyorum. Annem çok destek oluyor. Bende elinizden öperim.

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim Mevlüde teyzeciğim. Bende elimden geldiğince etkinliklerimi paylaşmak istiyorum. Annem çok destek oluyor. Bende elinizden öperim.

      Sil